Hata oluştu. Lütfen tekrar deneyiniz.
X
Sepet
Sepetinizde ürün bulunmamaktadır.
EN TR
TR
EN
Kombi Kazan Isı Pompası Güneş Kolektörü Brülör Radyatör Isı Gideri Paylaşım Sistemi Yardımcı Ürünler
Bireysel Soğutma Merkezi Soğutma
Dalgıç Pompa Santrifüj Pompa Dalgıç Pompa Motorları Hidrofor Sirkülasyon Pompa
Bina Yönetim Sistemleri Enerji Verimliliği Danışmanlık Hizmetleri Isı Paylaşım Hizmetleri Satış Sonrası Hizmetleri
Yetkili Satıcılar Yetkili Servisler Tüketici Destek E-Ticaret Destek
Genel Bakış Faaliyetler Referanslar İnsan Kaynakları Yatırımcı İlişkileri Medya Kişisel Verilerin Korunması
ANASAYFA
Isıtma
Soğutma
Su Basınçlandırma
Mühendislik Hizmetleri
Destek
Kurumsal
İletişim

E-Ticaret Destek

Hesaplarım

Üyelikten nasıl çıkabilirim?

“Profil” menüsündeki “Kişisel Bilgiler” başlığı altından, “Hesabımı iptal et” bağlantısına tıklayarak üyelikten çıkabilirsiniz.


Kayıtlı adres bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?

Adres bilgilerinizi, “Profil” menüsündeki "Adreslerim" başlığı altından güncelleyebilirsiniz.


Üye bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

Üye bilgilerinizi, “Profil” menüsündeki "Kişisel Bilgiler" başlığı altından güncelleyebilirsiniz.


Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Web sitemizin “Profil”e giriş kısmında, üye olurken kullandığınız e-posta adresini girin ve “Şifremi unuttum” butonuna tıklayın. E-postanıza gelecek olan “Şifre yenileme” postasında anlatılan adımları takip ederek yeni bir şifre belirleyin. E-posta sağlayıcınızın bu postayı önemsiz ya da spam olarak işaretleyebileceğini unutmayın.


Nasıl üye olurum?

Web sitemize üye olmak için sağ üst köşede bulunan “Profil” bağlantısına tıklayın. Önünüze gelecek ekrandaki “Giriş Yap/Üye Ol” altından Üye Ol’a tıklayın. Adımları takip ederek zorunlu alanları eksiksiz doldurduktan sonra “Kaydet” butonuna tıklayın. Bu aşamadan sonra girdiğiniz e-posta adresine bir aktivasyon postası gönderilir. E-posta sağlayıcınızın bu postayı önemsiz ya da spam olarak işaretleyebileceğini unutmayın. E-postanıza gelen aktivasyon postasında yer alan bağlantıyı tıklayarak üyeliğinizi onaylayın. Bu işlemden sonra web sitemizin sağ üst köşesinde bulunan “Üye ol/Giriş yap” bağlantısına tıklayarak e-posta adresiniz ve şifrenizle giriş yapabilirsiniz.


İade ve Gönderim İşlemleri

İptal işlemini nasıl yapabilirim?

Henüz teslim edilmemiş siparişinizi iptal etmek istediğinizde, sisteme kayıtlı olan e-posta adresinize otomatik olarak gönderilen e-postadaki siparişiniz ile ilgili detayları görüntüleyebileceğiniz linke tıklamanız ve Profiliniz üzerindeki Sipariş Bilgileri sayfasına gitmeniz gerekmektedir. Bu sayfada, ilgili ürün üzerindeki Sipariş İptal butonuna tıklayarak siparişinizi iptal edebilirsiniz. İptal edilen ürünün yanındaki Sipariş İptal butonu artık gösterilmez. Sipariş iptal butonuna bastığınızda, “Sipariş iptal talebiniz alınmıştır. Konu hakkında en kısa zamanda dönüş sağlayacağız.” bilgisi site üzerinde gösterilir. Ardından sistem tarafından sipariş iptal talebinin alındığına dair e-posta gönderilir.

Siteye üye olmadan gerçekleştirdiğiniz siparişinizi iptal etmek için  info@alarko-carrier.com.tr e-posta adresimize iptal bildiriminizi iletebilirsiniz.

Siparişiniz, en fazla 24 saat içerisinde PayU tarafından iptal edilecektir. İade edilen tutarın kart sahibinin hesabına yansimasi bankalara göre değişebilmektedir.


İptal ettiğim ürünlerin siparişini yeniden aktif hale getirebilir miyim?

İptal edilmiş siparişler tekrar aktif hale getirilemez ya da yeni bir işlem yapılamaz. İptal ettiğiniz siparişinizi tekrar etmek için, aynı ürünleri tekrar sepete ekleyerek yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.

İade ettiğim ürünün geri ödemesi ne zaman yapılacak?

Siparişiniz, en fazla 24 saat içerisinde PayU tarafından iptal edilecektir. İade edilen tutarın kart sahibinin hesabına yansimasi bankalara göre değişebilmektedir.


Satın aldığım ürünü değiştirmek istiyorum, ne yapabilirim?

Web sitemizden yaptığınız alışverişlerde değişim yapılmaz. Ürünün teslimatını takip eden 14 iş günü içinde ürünü Sipariş Bilgileri sayfasından veya info@alarko-carrier.com.tr adresine e-posta göndererek iptal edebilirsiniz. Cayma hakkınızı kullanarak aldığınız ürünü iade edebilir ve almak istediğiniz diğer ürün için ayrı bir sipariş oluşturabilirsiniz.


Cayma hakkımı nasıl kullanabilirim?

İlgili Tüketici Hakları yönetmeliği gereği, Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.

Siparişinizi iptal etmek istediğinizde, sisteme kayıtlı olan e-posta adresinize otomatik olarak gönderilen e-posta siparişiniz ile ilgili detayları görüntüleyebileceğiniz linke tıklamanız ve Sipariş Bilgileri sayfasını gitmeniz gerekmektedir. Bu sayfada Sipariş İptal butonuna tıklamanız gerekmektedir.

Siteye üye olmadan gerçekleştirdiğiniz siparişinizi iptal etmek için  info@alarko-carrier.com.tr adresine e-posta göndererek iptal bildiriminizi iletebilirsiniz.

Cayma hakkının kullanılabilmesi için, bildirimde bulunulması ve ürünün orijinal ambalajının açılmamış/bozulmamış, montajının yapılmamış ve kullanılmamış olması şarttır. Ayrıca iade ürünün içinden çıkan tüm doküman ve tüm aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak yapılmalıdır.

Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirim, cayma hakkı süresi dolmadan, yazılı olarak Alarko Carrier’a gönderilmesi gerekmektedir.

İade bildirimi, elektronik ortamda tarafınıza gönderilen faturanın çıktısı alınarak ve faturanın iade bölümünü doldurularak gerçekleştirilir. Doldurulmuş örneğin bir kopyası, Alarko Carrier Çağrı Merkezi info@alarko-carrier.com.tr adresine e-posta ile gönderilir. Ayrıca iade bölümü doldurulmuş faturanın orijinali, kargo bedeli alıcıya ait olmak üzere, Alarko Carrier’a gönderilmelidir.

İade talebiniz Alarko Carrier’a ulaştıktan sonra, Alarko Carrier tarafından görevlendirilen bir yetkili servis adresinize yönlendirilir. Yetkili servis ürünün kullanılıp kullanılmadığı, ambalajının bozulup bozulmadığını kontrol ederek, ürünü bir tutanak ile teslim alır.

Siparişiniz, en fazla 24 saat içerisinde PayU tarafından iptal edilecektir. İade edilen tutarın kart sahibinin hesabına yansimasi bankalara göre değişebilmektedir.


Faturamı kaybettim, ne yapabilirim?

444 0 128 numaralı çağrı merkezimizle irtibata geçerek fatura detaylarınızı öğrenebilirsiniz.


Cayma hakkımı kullandığım siparişin geri ödemesi ne zaman yapılacak?

Siparişiniz, en fazla 24 saat içerisinde PayU tarafından iptal edilecektir. İade edilen tutarın kart sahibinin hesabına yansimasi bankalara göre değişebilmektedir.


Cayma hakkımı kullanmam halinde kargo ücretini ben mi ödeyeceğim?

Web sitemiz üzerinden yapacağınız alışverişler ve iadelerde kargo ücreti talep edilmez. Ürünlerinizin kargo ücreti Alarko Carrier tarafından karşılanır.


Cayma hakkımı ne kadar sürede kullanabilirim?

Tüketici hakları gereği, herhangi bir ürünü teslim aldıktan sonraki 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeden ve cezai şart ödemeden sözleşmeden cayma hakkına sahipsiniz.


14 günlük iade sürem doldu, ürünümü iade edebilir miyim?

Alarko Carrier, mesafeli satış yönetmeliğine göre tüketicinin cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde, iade koşulları sağlanması dahilinde bütün bedelleri geri ödemekle yükümlüdür. 14 günü aşan iade talepleri için işlem gerçekleştirilememektedir.


İade başvurumun durumunu nasıl öğrenebilirim?

Sisteme kayıtlı olan e-posta adresinize iade başvurunuzun durumu ile ilgili e-posta gönderilecektir.


Online İşlemler

Online satış sistemi hata verdi ve alışveriş yapmadım. Fakat kredi kartımdan tahsilat yapılmış. Ne yapmalıyım?

Bu konuyla ilgili olarak 444 0 128 numaralı çağrı merkezimizden destek alabilirsiniz.


Online satış sistemi güvenli midir?

Kişisel veri ve ödeme bilgisi içeren her türlü işlemin internet sitesi ve mobil sitede EV SSL ile gerçekleştirilmesi sağlanmaktadır. Bu sertifika sayesinde, ziyaretçilere web sitemizin kesin olarak sorunsuz görüntülendiği ve web sitemizde herhangi bir dolandırıcılık işleminin olamayacağı garanti edilmiş olur. 

Elektronik ticarete konu malın, stok bilgisi, içeriği, malzemesi, ölçüleri gibi özellikleri, kullanımı, garantisi, teknik desteği ve bunların kim tarafından sağlanacağına ilişkin detaylar ile gerçek boyutlarının anlaşılmasını mümkün kılan görselleri, tedarik, kargo ve teslimat süresi gibi hususlar, sipariş alıcıya teslim edilinceye kadar siparişin durumu hakkında gerekli bilgiler ve kargo takip imkânı müşterilerimize sunulmaktadır.

Alıcılara ilişkin kredi kartı bilgileri kesinlikle saklanmaz, sadece tahsilat işlemi sırasında, bu bilginin ilgili ödeme çözüm ortağına güvenli bir şekilde iletilmesi sağlanır. Ödemelerde, farklı online ödeme ihtiyaçlarını karşılayan ve taksit imkanı sunan ve Sanal POS hizmeti veren online ödeme çözüm ortağı ile çalışılmaktadır. Güvenlik filtreleri sayesinde dolandırıcılık işlemlerine karşın korunma sağlanır. Ödemelerin kartın yasal sahibi tarafından yapıldığı doğrulanarak online alışverişi daha güvenli hale getiren ek koruma  mevcuttur.

E-ticaret sitemizde, 3D Secure (3 boyutlu güvenlik) ile alışveriş imkanı bulunmaktadır. 3D Secure, Visa ve Mastercard tarafından internet alışverişlerinde  güvenliği arttırmak amacıyla geliştirilmiş bir sistemdir. Bu sistem, müşteri, kart sağlayıcı, banka ve e-ticaret sitesi arasındaki bilgi akışını özel bir şifreleme yoluyla gerçekleştirir ve çalıntı kart kullanımının önüne geçilmiş olunur.


Ödeme

Ödeme seçenekleriniz nelerdir?

Web sitemizden yapacağınız alışverişlerde kredi kartınızla ödeme yapabilirsiniz.


Alışverişlerde taksit yapıyor musunuz?

Web sitemizden yapacağınız alışverişlerde, kullanacağınız kredi kartının cinsine göre taksitlendirme yapabilirsiniz. Taksit seçenekleri kredi kartınızın ait olduğu banka tarafından belirlenir. Bu sebeple farklı kredi kartlarına farklı taksit seçenekleri sunulur.


Kapıda ödeme ya da havale ile alışveriş yapabilir miyim?

Web sitemizden yapacağınız alışverişlerde kapıda ödeme ya da havale seçeneği bulunmamaktadır.


Sipariş Kargo

Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?

Siparişiniz alındığında, sisteme kayıtlı olan e-posta adresinize, siparişin alındığına dair, otomatik olarak bir e-posta gönderilir. Siparişinizle ilgili detayları ve üye iseniz siparişinizi takip etmek için ihtiyacınız olacak bağlantıyı bu e-postada bulabilirsiniz. E-posta sağlayıcınızın bu postayı önemsiz ya da spam olarak işaretleyebileceği unutulmamalıdır. Siparişinizi tamamladıktan sonra bir e-posta almazsanız 444 0 128 numaralı çağrı merkezimizi arayarak siparişinizi teyit edebilirsiniz.

Websitemize kayıtlı kullanıcı iseniz, www.alarko-carrier.com.tr adresinden Profil/Sipariş Bilgileri aracılığı ile siparişinizin durumunu öğrenebilirsiniz.

Alışverişinizi sitemize üye olmadan tamamladıysanız, siparişinizin durumunu, siparişinizin hazırlanma aşamasında, kargoya verilme aşamasında ve teslim edilme aşamasında gönderilecek e-postalarla takip edebilirsiniz.

Klima siparişlerinizde, siparişinizin bildirimi, sistem üzerinden bir yetkili servisimiz tarafından üstlenildikten sonra kayıtlı cep telefonunuza bir SMS gelir. Bu SMS yoluyla, ürünün montaj işlemlerini gerçekleştirecek yetkili servis bilgilerini görüntüleyebilirsiniz.


Siparişim kaç günde elime ulaşır?

Web sitemiz üzerinden verdiğiniz siparişler, en fazla 10 iş günü içinde adresinize teslim edilir.


Nasıl sipariş verebilirim?

Satın almak istediğiniz ürünün sayfasındaki “Sepete ekle” butonuna tıklayarak ürünü sepete ekleyebilirsiniz. Bu aşamada, sitemizin sağ üst köşesinde otomatik olarak sepete eklediğiniz ürünü, miktarı ve fiyatı görebilirsiniz. Site içinde boş bir alana tıklayarak alışverişe devam edebilir veya “Sepete Git” ile  “Sepetim” sayfasına ulaşabilirsiniz. Sepetim sayfasında da Alışverişe Devam Et ile sepetinize yeni veya tamamlayıcı ürünler ekleyebilir veya Alışverişi Tamamla ile sonraki adıma geçebilirsiniz.    Bu aşamada sitemize üye olarak veya gerekli bilgileri doldurarak alışveriş işlemlerine devam edin. Gelecek ekranda teslimatın yapılacağı adres bilgilerini ve farklıysa fatura adresini girin ve “Sonraki adım” butonuna basın. Ödeme ekranı geldiğinde kredi kartı bilgilerinizi girin ve siparişinizi tamamlayın. Siparişiniz tamamlandığında sistemde kayıtlı olan e-posta adresinize, siparişin alındığına dair otomatik bir e-posta gönderilir. E-posta sağlayıcınızın bu postayı önemsiz ya da spam olarak işaretleyebileceğini unutmayın. Eğer bu e-postayı almazsanız 444 0 128 numaralı çağrı merkezimizi arayarak siparişinizi teyit edebilirsiniz.


Siparişime ürün ekleyebilir miyim?

Siparişlerinizde, ödeme aşamasına gelene kadar sepetinize yeni ürün ekleyebilirsiniz. Sipariş tamamlandıktan sonra aynı siparişe yeni ürün eklenmesi mümkün değildir. Bu aşamada yeni bir sipariş oluşturarak alışverişinize devam edebilirsiniz.


Yurtdışından sipariş verebilir miyim?

Teslimat adresinin Türkiye’de olması koşulu ile yurtdışından sipariş verilebilmektedir.


Ürün montajı için ek ücret ödeyecek miyim?


Klima: Satın alacağınız klima, adresinize teslim edilecektir, yerine montajı ile işletmeye alınması ise yetkili servisimiz tarafından yapılacaktır. Siparişinizin alınmasını takiben sistem üzerinden yönlendirilecek yetkili servisimiz, sizi arayarak montaj için randevu alır.

Fiyatlarımıza montaj işçiliği ve 5 m bakır boru dahildir. Montaj işlemlerinde elektrik kablosu, elektrik besleme hattı, sigorta işlemleri ve 5 m'den uzun montajlarda bakır boru ile diğer inşaat ve dekorasyon işleri müşterilerimize aittir.


Kombi: Satın alacağınız kombi adresinize teslim edilecektir. Kombinin, doğal gazlı cihazlara müdahale yetkisi olan personel tarafından monte edildiğinden ve gerekli mevzuatın yerine getirildiğinden emin olunuz. Montaj sonrası yetkili servisimiz gerekli kontrolleri yaptıktan sonra kombinizi işletmeye alacaktır.

İhtiyacınız olan klima veya kombi için model, kapasite seçimlerinizi bayilerimiz aracılığı ile ücretsiz olarak yaptırabileceğinizi hatırlatmak isteriz.


Sipariş vermek için siteye üye olmam gerekiyor mu?

Web sitemiz üzerinden, hem üye girişi yaparak, hem de siparişin tamamlanması için gerekli bilgileri doldurarak üye girişi yapmadan sipariş verebilirsiniz.


Ürünleri sepetimde ne kadar bekletebilirim?

Sepetinize eklediğiniz ürünler 24 saat boyunca durduktan sonra bu sürenin sonunda da sepetinizden otomatik olarak silinir.


Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?

Resmî tatil günlerinde, kargo firması da hizmet vermediğinden ürünlerinizin teslimatı yapılmamaktadır.


Yurtdışına teslimatınız var mı?

Web sitemizden alınan ürünler için yurtdışına teslimat yapılmaz.


Faturam elime ulaşmadı, ne yapabilirim?

Bu konuyla ilgili olarak 444 0 128 numaralı çağrı merkezimizden destek alabilirsiniz.


Alıcı ismini değiştirebilir miyim?

Siparişinizi tamamlamadan önce alıcı ismini değiştirebilirsiniz. Sipariş tamamlandıktan sonra bu değişikliğin yapılması mümkün değildir.


Hangi kargo şirketiyle teslimat yapıyorsunuz?

Web sitemizden verdiğiniz siparişlerdeki ürünlerden klima, kombi, aksesuar ve tamamlayıcı ürünler, Horoz Lojistik tarafından adresinize teslim edilir. Klima siparişlerinde, siparişinizin alınmasını takiben sistem üzerinden yönlendirilecek yetkili servisimiz, sizi arayarak montaj için randevu alır.


Teslimat adresimi değiştirebilir miyim?

Teslimat ve fatura adreslerinizdeki değişiklikleri siparişinizi tamamlamadan önce ya da “Profil/Adreslerim” başlığı altından yapabilirsiniz. Bu değişiklik, ödeme yapıldıktan ve sipariş tamamlandıktan sonra yapılamaz. Üye olmadan sipariş veren kullanıcılara, adres belirtme aşamasında ürünlerinin teslim edileceği adres sorulur. Siparişi tamamlamadan önce bu adıma geri dönerek mevcut adresi değiştirebilirsiniz. Bu değişiklik, ödeme yapılıp sipariş tamamlandıktan sonra gerçekleştirilemez.


Farklı zamanlarda aldığım ürünler aynı kargoyla gönderilebilir mi ?

Kargolama yöntemi ve zamanı ürünlerinizin cinsine göre değişkenlik gösterebilir. Klima, kombi, aksesuar ve tamamlayıcı ürünler Horoz Lojistik firması aracılığıyla adresinize teslim edilir. Ürünleriniz teslimata hazırlandıkça ilgili siparişin durumu güncellenecektir. Bu sebeple ürünlerinizin aynı ya da farklı kargolarla gönderilmesi, siparişinizin içeriği ve zamanlamasına göre farklılık gösterebilir.


Fatura ve teslimat adresleri farklı olabilir mi?

Sipariş aşamasında teslimat adresi ile fatura adresini farklı tanımlayabilirsiniz. Üye iseniz, “Profil/Adreslerim” menüsü altına farklı fatura ve teslimat adresleri girebilirsiniz.


Kargom nerede? Kargo takibini nereden yapabilirim?

Siparişiniz alındığında, sisteme kayıtlı olan e-posta adresinize, siparişin alındığına dair, otomatik olarak bir e-posta gönderilir. Siparişinizle ilgili detayları ve üye iseniz siparişinizi takip etmek için ihtiyacınız olacak bağlantıyı bu e-postada bulabilirsiniz.

Siparişiniz kargoya hazırlanırken de, sistem üzerinden otomatik olarak “Kargo Dağıtımda” e-postası gönderilir. Bu e-posta içerisinde kargonuzu takip edebileceğiniz bir link mevcuttur.

Siparişiniz, adresinize teslim edildiğinde ise, “Teslim Edildi” şeklinde bir e-posta tarafınıza gönderilir. Siparişinizin durumu “teslim edildi” olarak güncellenir.

E-posta sağlayıcınızın bu postayı önemsiz ya da spam olarak işaretleyebileceği unutulmamalıdır. Siparişinizi tamamladıktan sonra bir e-posta almazsanız 444 0 128 numaralı çağrı merkezimizi arayarak siparişinizi teyit edebilirsiniz.

Websitemize kayıtlı kullanıcı iseniz, www.alarko-carrier.com.tr adresinden Profil/Sipariş Bilgileri aracılığı ile siparişinizin durumunu öğrenebilir, kargonuzu takip edebilirsiniz.  

Alışverişinizi sitemize üye olmadan tamamladıysanız, siparişinizin durumunu, siparişinizin hazırlanma aşamasında, kargoya verilme aşamasında ve teslim edilmeye aşamasında gönderilecek e-postalarla takip edebilirsiniz.

Klima siparişlerinizde, siparişinizin bildirimi, bir yetkili servisimiz tarafından üstlenildikten sonra kayıtlı cep telefonunuza bir SMS gelir. Bu SMS ile ürünü tarafınıza teslim edecek ve montaj işlemlerini gerçekleştirecek yetkili servis bilgilerini görüntüleyebilirsiniz.


Siparişim ne zaman kargoya verilir ?

Web sitemizden satın aldığınız ürünler, 2-3 gün içerisinde kargoya verilir.


Kargom ne zaman ulaşır?

Web sitemizden aldığınız ürünler en fazla 10 iş günü içerisinde adresinize teslim edilir.


Siparişimin kargo tutarı nedir?

Web sitemizden yapacağınız alışverişlerde kargo ücreti talep edilmez. Ürünlerimizin kargo ücreti Alarko Carrier tarafından karşılanır.

Satın aldığım ürünün montajının yapılması için ne yapmam gerekiyor?

Web sitemizden satın aldığınız montaj gerektiren klima cihazları için siparişinizle ilgili bildirim, sistem üzerinden yetkili servisimize ulaştırılır. Yetkili servisimiz, bildirimi üstlendikten sonra sizi arayarak montaj için randevu alır. Yetkili servisimizle bir tarih ve saat belirleyerek ürünlerinizin montajını yaptırabilirsiniz. Satın aldığınız kombi de adresinize teslim edilecektir. Kombinin, doğal gazlı cihazlara müdahale yetkisi olan personel tarafından monte edildiğinden ve gerekli mevzuatın yerine getirildiğinden emin olunuz. Montaj sonrası yetkili servisimiz gerekli kontrolleri yaptıktan sonra kombinizi işletmeye alacaktır.


Sipariş verdikten sonra ürünün fiyatı düşmüş. Ne yapabilirim?

Websitemizde satışa sunulan ürünlerin fiyatları Alarko Carrier Sanayi ve Ticaret A.Ş.’nin satış politikalarına göre belirlenir. Alarko Carrier, kampanyaların başlangıç ve bitiş tarihleri ve koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar. Böyle durumlarda müşteriye ödeme yapılmaz.

Sitede görüntüleme/işlem/alışveriş esnasında sorun yaşıyorum.

İnternet bağlantılarınızda çeşitli nedenlerle zayıflık olması veya anlık sorunlar nedeniyle web sitemize bağlanmak ile ilgili problem yaşıyorsanız, ilk olarak yeni bir sayfa açarak alarko-carrier.com.tr sayfamıza tekrar girmeyi denemenizi veya tarayıcınızı güncellemenizi tavsiye ederiz. Sorun devam ediyorsa modeminizi ya da kablosuz ağ bağlantınızı kontrol ederek kapatıp tekrar açmanızı öneririz.


Sipariş esnasında sayfa hata veriyor. Ne yapmalıyım?

Sipariş esnasında hatayla karşılaşıyorsanız ilk olarak tarayıcınızın ayarlarından çerezleri temizleyin ve işlemi tekrar deneyin. Eğer sorun hala devam ediyorsa farklı bir tarayıcıdan işlemi gerçekleştirin

Tümünü Temizle
Karşılaştır