Hata oluştu. Lütfen tekrar deneyiniz.
X
Sepet
Sepetinizde ürün bulunmamaktadır.
EN TR
TR
EN
Kombi Kazan Isı Pompası Güneş Kolektörü Brülör Radyatör Isı Gideri Paylaşım Sistemi Yardımcı Ürünler
Bireysel Soğutma Merkezi Soğutma
Dalgıç Pompa Santrifüj Pompa Dalgıç Pompa Motorları Hidrofor Sirkülasyon Pompası
Bina Yönetim Sistemleri Enerji Verimliliği Danışmanlık Hizmetleri Isı Paylaşım Hizmetleri Satış Sonrası Hizmetleri
Yetkili Satıcılar Yetkili Servisler Tüketici Destek E-Ticaret Destek
Genel Bakış Faaliyetler Referanslar İnsan Kaynakları Yatırımcı İlişkileri Medya Kişisel Verilerin Korunması
ANASAYFA
Isıtma
Soğutma
Su Basınçlandırma
Mühendislik Hizmetleri
Destek
Kurumsal
İletişim
Satış Sonrası Hizmetler
Kaliteli ve iyi hizmet yeni satışların güvencesidir. Memnun olan her kullanıcı yeni müşteriler demektir. Alarko Carrier satış sonrası hizmetlerinde her zaman bu gerçeklere bağlı kalmıştır. Bakım onarım hizmetleri, Alarko Carrier bünyesinde uzmanlaştırılmış, yetki belgeli servis firmalarımız tarafından yapılır. Türkiye’nin tüm bölgelerine yayılmış yaklaşık 300 servisimiz “Üretimde Hizmette Kalite” prensibi ile oluşturulmuş prosedürlere bağlı kalarak hizmet vermektedir.

ALARKO CARRIER, satış sonrası servis hizmetlerindeki ayrıcalıklarını şu şekilde tanımlar: Cihaz satışı, müşteri ilişkilerinde bir son olmayıp, esasen uzun vadeli karşılıklı güven ve koşulsuz müşteri memnuniyetine dayanan bir başlangıçtır. Bakım hizmetlerindeki anlayışımız, “görüntü bakımı” olarak tabir edilen cihazın genel temizliğinden ibaret olmayıp; “öngörülü bakım” mantığıyla olası problemlerin bakım esnasında çözümlenmesidir. Böylelikle büyük maliyetli arızalar ve imalat / konfor kayıpları önlenebilir. Bakım onarım hizmetleri, Alarko Carrier bünyesinde uzmanlaştırılmış, yetki belgeli servis firmalarımız tarafından yapılır. Türkiye’nin tüm bölgelerine yayılmış yaklaşık 300 servisimiz “Üretimde Hizmette Kalite” prensibi ile oluşturulmuş prosedürlere bağlı kalarak hizmet vermektedir.

Bölge servis sorumlularımız sorumluluk alanlarındaki servislerimizi yılda en az bir kez denetlemektedir. Denetleme görsel, işlevsel, finansal ve organizasyon yönünden yapılmaktadır. Denetleme sonucunda görülen eksiklerin giderilmesi istenmekte ve takibi yapılmaktadır. Ayrıca Müşteri Danışma Hattımız (444 0 128) aracılığı ile her ay düzenli olarak müşteri memnuniyeti anketi yapılmakta ve sonuçları ile de servislerimiz not almaktadır. Alarko Carrier servisleri her yıl ortalama 15.000 – 20.000 adam x saat eğitim almaktadır. İstanbul, Ankara, İzmir merkezlerimizde ve ihtiyaca göre belirlenen illerde örgün olarak verilen eğitimleri dışında Alarko Academi üzerinden online eğitim ve sertifika programları da düzenlenmektedir. Müşterilerimizin, sorunlarını en kısa sürede ve doğru olarak çözecek hizmeti alabilmesi için çalışmaya devam ediyoruz.


Yetkili Satıcı ve Servis Ağı

Tümünü Temizle
Karşılaştır