Hata oluştu. Lütfen tekrar deneyiniz.
X
Sepet
Sepetinizde ürün bulunmamaktadır.
EN TR
TR
EN
Kombi Kazan Isı Pompası Güneş Kolektörü Brülör Radyatör Isı Gideri Paylaşım Sistemi Yardımcı Ürünler
Bireysel Soğutma Merkezi Soğutma
Dalgıç Pompa Santrifüj Pompa Dalgıç Pompa Motorları Hidrofor Sirkülasyon Pompası
Bina Yönetim Sistemleri Enerji Verimliliği Danışmanlık Hizmetleri Isı Paylaşım Hizmetleri Satış Sonrası Hizmetleri
Yetkili Satıcılar Yetkili Servisler Tüketici Destek E-Ticaret Destek
Genel Bakış Faaliyetler Referanslar İnsan Kaynakları Yatırımcı İlişkileri Medya Kişisel Verilerin Korunması
ANASAYFA
Isıtma
Soğutma
Su Basınçlandırma
Mühendislik Hizmetleri
Destek
Kurumsal
İletişim

Toshiba, Bu Yıl da İklimlendirme Sektörünün “En Cool Markası” Seçildi

Toshiba, pazarlama dünyasının önemli yayınlarından Marketing Türkiye için Roamler Türkiye tarafından bu yıl beşincisi yapılan “Cool Markalar Araştırması” sonucunda iklimlendirme sektörünün “En Cool Markası” seçilerek ikinci kez iklimlendirme sektörünün en cool markası oldu.

İklimlendirmeden jean sektörüne, otomotivden kahveye 20’yi aşkın kategoride yapılan “Cool Markalar Araştırması” Türkiye temsili bir örneklemle “Yılın Cool Markaları”nı be­lirledi. 

Marketing Türkiye adına Roamler Türkiye’nin bu yıl beşinci kez gerçekleştirdiği araştırmada “Yılın Cool Marka­ları”nın jürisi her zamanki gibi halk oldu. 

7 Kasım Perşembe günü Kanyon Cinemaximum’da Youth Talks Türkiye zirvesinin hemen ardından düzen­lenen törenle kendi kategorilerinde birinci olan “Yılın Cool Markaları” ödüllerine kavuştu.

Türkiye’de iklimlendirme alanındaki faaliyetleri, sektörün lider markalarından Alarko Carrier tarafından yürütülen Toshiba, pazara sunduğu yenilikçi, çevreci ve tasarruflu ürünleriyle tüketicilerin beğenisini topluyor. 

Toshiba multi sistem klimalardaki ileri teknoloji, optimum performans sunarak, yaşam kalitesini iyileştiriyor.

“Cool Markalar” araştırması Marketing Türkiye adına Roamler Türkiye tarafından Temmuz-Ağustos 2019 tarihleri arasında gerçekleştirildi. 

Araştırma datası geniş Roamler Türkiye üye havuzundan mobil uygulama kullanılarak toplandı. Araştırmaya; Türkiye temsili 12 istatistiki bölgede yaşayan, AB, C1 ve C2 SES grubu, 18-54 yaş arası, kadın ve erkek, 1000 Roamler Türkiye kullanıcısı katıldı. 

Katılımcılar, telefonlarındaki Roamler Türkiye uygulamasını kullanarak önce kategori bağımsız olarak, sonrasındaysa önceden belirlenmiş her bir kategoride “en cool” buldukları markaları, herhangi bir cevap seçeneğini işaretlemeksizin açık olarak yazarak belirtti.

Tümünü Temizle
Karşılaştır