Kritik Anlarda Ortamı Güzelleştiren Klima: TOSHIBA
Yeni dönem stratejisini “Düşünen Klima” sloganı üzerine kuran Toshiba’nın iki yeni reklam filmi yayına girdi. Alarko Carrier’ın iletişim çalışmalarını üstlenen BÜRO’nun hazırladığı kampanyada, Toshiba Klima’nın en kritik anlarda devreye girip ortamdaki durumu kurtarması, esprili bir şekilde anlatılıyor. Filmde yaşanan anlar kadar olmasa da, Inverter teknolojisi ve A+++ enerji verimiyle tüketicinin rahatını, evinin havasını, bütçesini düşünürken aynı zamanda doğanın dengesini de düşündüğü mesajı veriliyor.
Prodüksiyonunu Society’nin üstlendiği reklam filmlerinin yönetmen koltuğunda Alper Yılmaz yer alıyor. Bu kampanyayla birlikte ilk kez duyduğumuz ve bugünden sonra duymaya devam edeceğimiz Toshiba Klima’nın yeni jingle’ı ise Audiofil imzasını taşıyor.
KAMPANYA KÜNYESİ
Reklamveren: Alarko Carrier
Marka: Toshiba Klima
Reklam Ajansı: BÜRO
Kreatif Direktör: Esra Ayas Özalp, İlker Zaharya
Yaratıcı Ekip: Emre Reisoğlu, Ceren Orun Erkmen
Müşteri Ekibi: Büşra Keskin, Derya Ergün
Prodüksiyon Şirketi: Society
Yapımcı: Alper Evirgen
Yönetmen: Alper Yılmaz
Ses Tasarımı: Melodika
Dış Ses: İlker Zaharya
Jingle: Audiofil
Medya Ajansı: Skala Medya
Mecralar: TV, internet, radyo