Hata oluştu. Lütfen tekrar deneyiniz.
X
X
Sepet
Sepetinizde ürün bulunmamaktadır.
EN TR
TR
EN
Kombi Kazan Isı Pompası Güneş Kolektörü Brülör Radyatör Isı Gideri Paylaşım Sistemi Yardımcı Ürünler
Bireysel Soğutma Merkezi Soğutma
Dalgıç Pompa Santrifüj Pompa Dalgıç Pompa Motorları Hidrofor Sirkülasyon Pompası
Bina Yönetim Sistemleri Enerji Verimliliği Danışmanlık Hizmetleri Isı Paylaşım Hizmetleri Satış Sonrası Hizmetleri
Yetkili Satıcılar Yetkili Servisler Tüketici Destek E-Ticaret Destek
Genel Bakış Faaliyetler Referanslar İnsan Kaynakları Yatırımcı İlişkileri Medya Kişisel Verilerin Korunması
ANASAYFA
Isıtma
Soğutma
Su Basınçlandırma
Mühendislik Hizmetleri
Destek
Kurumsal
İletişim

Alarko Carrier’ın Servis Web Eğitimi

Alarko Carrier Satış Sonrası Hizmetler ve Yetkili Servisleri ortak bir platformda senkronize çalışabileceği SERVİS WEB PROGRAMI’na (servis takip programı) geçilmesi hedeflendi.

Alarko Carrier Servis Web Programı’nın amaçları;

• İnsan gücü ve zamanın en iyi şekilde kullanılması,

• Yetkili servislerimizin veriminin en üst seviyeye çıkarılması,

• Servis, bakım –arıza onarım – işletmeye alma / süpervizyon aktivitelerinin ve fatura takibinin yapılması,

• Tüm servis elemanlarının ofis dışında gerçekleştirdikleri hizmetlere ilişkin bilgileri elektronik ortamda giriş yapabilmesi,

• Yönlendirilen arıza onarım - bakım - işletmeye alma / süpervizyon takibinin yapılması,

• Hizmetin türü, harcanan yedek parçalar, masraflar ve müşteriye faturalanacak rakamların takibinin yapılması.

 Alarko Carrier yetkili servisinin programda yapacağı işlemler; servis üzerinde devam eden hizmetlerini takip etmek, servisin işlemini tamamladıktan sonra yapmış olduğu hizmete istinaden servis formlarının girişini yapmak, Alarko Carrier yapılan hizmete ve faturasına onay verdikten sonra fatura bilgilerini Servis Web’e girmek ve alacağı çıktılarla birlikte faturasını Servis formları, Kontrol listleri, Servis Web çıktısı ile birlikte SD birimine göndermektir.

 Bu programın tanıtımı, kulanım için 1. grup eğitimi uygulamalı olarak 2 Aralık 2016 tarihinde Alarko Carrier Gebze Tesisi’nde Alarko Carrier Satış Destek Şefi Özlem Örçen tarafından verildi. Eğitim ile ilgili dökümanlar eğitimcilere dağıtıldı. Toplam 7 saat süren eğitime 6 Alarko Carrier yetkili servisi ve Alarko Carrier Satış Sonrası Hizmetler personeli katıldı.

Tümünü Temizle
Karşılaştır