Hata oluştu. Lütfen tekrar deneyiniz.
X
X
Sepet
Profil
Sepet
Sepetinizde ürün bulunmamaktadır.
Kombi Sihirbazı Klima Sihirbazı Yetkili Satıcılar Yetkili Servisler
Yetkili Satıcı Başvuru Formu Yetkili Servis Başvuru Formu
Menu
TR
EN
ANASAYFA
Klima
Kombi
Tüm Ürünler
Destek
Kurumsal

Alarko Carrier’ın Servis Web Eğitimi

Alarko Carrier Satış Sonrası Hizmetler ve Yetkili Servisleri ortak bir platformda senkronize çalışabileceği SERVİS WEB PROGRAMI’na (servis takip programı) geçilmesi hedeflendi.

Alarko Carrier Servis Web Programı’nın amaçları;

• İnsan gücü ve zamanın en iyi şekilde kullanılması,

• Yetkili servislerimizin veriminin en üst seviyeye çıkarılması,

• Servis, bakım –arıza onarım – işletmeye alma / süpervizyon aktivitelerinin ve fatura takibinin yapılması,

• Tüm servis elemanlarının ofis dışında gerçekleştirdikleri hizmetlere ilişkin bilgileri elektronik ortamda giriş yapabilmesi,

• Yönlendirilen arıza onarım - bakım - işletmeye alma / süpervizyon takibinin yapılması,

• Hizmetin türü, harcanan yedek parçalar, masraflar ve müşteriye faturalanacak rakamların takibinin yapılması.

 Alarko Carrier yetkili servisinin programda yapacağı işlemler; servis üzerinde devam eden hizmetlerini takip etmek, servisin işlemini tamamladıktan sonra yapmış olduğu hizmete istinaden servis formlarının girişini yapmak, Alarko Carrier yapılan hizmete ve faturasına onay verdikten sonra fatura bilgilerini Servis Web’e girmek ve alacağı çıktılarla birlikte faturasını Servis formları, Kontrol listleri, Servis Web çıktısı ile birlikte SD birimine göndermektir.

 Bu programın tanıtımı, kulanım için 1. grup eğitimi uygulamalı olarak 2 Aralık 2016 tarihinde Alarko Carrier Gebze Tesisi’nde Alarko Carrier Satış Destek Şefi Özlem Örçen tarafından verildi. Eğitim ile ilgili dökümanlar eğitimcilere dağıtıldı. Toplam 7 saat süren eğitime 6 Alarko Carrier yetkili servisi ve Alarko Carrier Satış Sonrası Hizmetler personeli katıldı.

Tümünü Temizle
Karşılaştır