Hata oluştu. Lütfen tekrar deneyiniz.
X
X
Sepet
Sepetinizde ürün bulunmamaktadır.
EN TR
TR
EN
Kombi Kazan Isı Pompası Güneş Kolektörü Brülör Radyatör Isı Gideri Paylaşım Sistemi Yardımcı Ürünler
Bireysel Soğutma Merkezi Soğutma
Dalgıç Pompa Santrifüj Pompa Dalgıç Pompa Motorları Hidrofor Sirkülasyon Pompası
Bina Yönetim Sistemleri Enerji Verimliliği Danışmanlık Hizmetleri Isı Paylaşım Hizmetleri Satış Sonrası Hizmetleri
Yetkili Satıcılar Yetkili Servisler Tüketici Destek E-Ticaret Destek
Genel Bakış Faaliyetler Referanslar İnsan Kaynakları Yatırımcı İlişkileri Medya Kişisel Verilerin Korunması
ANASAYFA
Isıtma
Soğutma
Su Basınçlandırma
Mühendislik Hizmetleri
Destek
Kurumsal
İletişim

Alarko Carrier, Sektörünün En “Sosyal” Markası Seçildi

Alarko Carrier, Marketing Türkiye ve BoomSonar işbirliğiyle düzenlenen “Social Media Awards Turkey” yarışmasında, iklimlendirme sektöründe SocialBrands Veri Analitiği Ödülü’nü almaya hak kazandı. Marka ve ajansların sosyal medya performanslarının değerlendirildiği yarışmanın sonuçları, 23 Mayıs’ta açıklandı. “SocialBrands Veri Analitiği” ve “Jüri” olmak üzere iki kategoride verilen ödüller; sosyal medyaya emek veren kurum ve ajansları teşvik etmeyi, içerik ve kampanya üretimindeki kaliteyi yukarı taşımaya katkıda bulunmayı hedefliyor.

Konuyla ilgili bilgi veren Alarko Carrier Reklam ve Halkla İlişkiler Müdürü Hüdai Öztürk, “Değişen ve gelişen teknoloji, her alanda olduğu gibi markaların iletişim çalışmalarını da yeniden şekillendiriyor.

Hızın çok önemli olduğu günümüzde sosyal medya, iletişim çalışmalarında birincil öneme sahip. Biz de değişen koşullara uyum sağlayarak hedef kitlemizle doğrudan ve etkili temas kurduğumuz sosyal ağlarımıza büyük önem ve emek veriyoruz.

Her mecra için özelleştirdiğimiz içeriklerle, doğru mesajlarla, hızlı ve etkin şekilde hesaplarımızı yönetiyor, tüm iş süreçlerimizde sosyal medyaya öncelik veriyoruz. Dijital dünyadaki çalışmalarımızın ölçümlenmesiyle kazandığımız ödülden, büyük gurur ve mutluluk duyuyoruz. Herkesi, hesaplarımızı takip etmeye davet ediyoruz.” dedi.

SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri, 50’ye yakın sektörden markanın geçmişe dönük performanslarının analitik olarak sıralanmasıyla belirlendi. Veriler ve sıralama, BoomSonar’ın sosyal medya marka endeksi SocialBrands’in 30’dan fazla kriterden oluşan benzersiz algoritmasıyla elde edildi.

Jüri ödülleri, 25 kategoride başvuru yapan ve 1 Nisan 2016-31 Mart 2017 tarihleri arasında yayınlanmış çalışmaların değerlendirilmesi sonucu belirlendi. Sosyal medya pazarlamasında niteliği ve niceliği göz önünde bulundurmayı prensip edinen Social Media Awards Turkey’nin büyük ödülü ise hem objektif sosyal medya verileri hem de jüri değerlendirmesi ışığında başarılı bulunan markaya verildi.

Tümünü Temizle
Karşılaştır