Hata oluştu. Lütfen tekrar deneyiniz.
X
X
Menu
TR
EN
Sepet
Profil
Sepet
Sepetinizde ürün bulunmamaktadır.
Kombi Sihirbazı Klima Sihirbazı Yetkili Satıcılar Yetkili Servisler
Yetkili Satıcılar Yetkili Servisler E-Ticaret Destek İletişim
Tüketici Destek Yararlı Bilgiler Ürün Seçimi Fiyat Listesi Yayın Talebi E-Tahsilat
ANASAYFA
Klima
Kombi
Tüm Ürünler
Destek

'Yeni Normal'in İletişim Dili Nasıl Şekillenecek?

Korona virüs nedeniyle Türkiye'de mart ayından bu yana devam eden kısıtlamalar, 1 Haziran 2020 itibariyle hafifletildi. Artık hiçbir şey, eskisi gibi olmayacak.

"Yeni Normal" denilen yakın gelecekte, manzaranın neye benzeyeceğini öngörmek hayli zor. Bu zorlu süreç, markalar için de büyük değişimleri beraberinde getiriyor. Önce "karantina", akabinde "kontrollü sosyal hayat" derken, alışılagelmiş yöntem ve söylemler rafa kalktı. Özetle; kurumlar açısından bambaşka bir sesleniş, satış ve pazarlama sürecindeyiz.

Peki! Türkiye'nin öncü şirketlerinin "Kurumsal İletişim Departmanları", "Yeni Dönemin İletişim Dili"ni nasıl şekillendirecek? Haziran 2020 sayımızın kapağında yer alan araştırmamızda, bu sorunun yanıtını iletişim liderlerimiz verdi...

HÜDAİ ÖZTÜRK

Alarko Carrier Reklam ve Halkla İlişkiler Müdürü

SOSYAL MEDYA DAHA FAZLA TAKİP EDİLİYOR

Covid-19 salgını, sosyal yaşamdan iş yapış modellerine, tüketici alışkanlıklarından hizmet yaklaşımına kadar pek çok değişime neden oldu. iletişim kanalları da bundan etkilendi.

Bu dönemde, sosyal medya her zamankinden daha fazla takip edildik. Alarko Carrier olarak, vermek istediğimiz mesajları hazırladığımız özel filmler ile, hedef kitlemize ulaştırmayı amaçladık. Takipçilerimizle paylaştığımız ilk videoda, uzun süredir Alarko Carrier ile bütünleşen "gerçek konfor" sloganını ele aldık ve Alarko Carrier ailesinin yıllardır bunu sunmak üzere çalıştığını vurguladık. Yapılması gerekenin evde kalmak olduğunu "evde kal Türkiye, çünkü bugün en gerçek konfor evinde!" mesajıyla duyurduk.

Tümünü Temizle
Karşılaştır