Hata oluştu. Lütfen tekrar deneyiniz.
X
Sepet
Sepetinizde ürün bulunmamaktadır.
EN TR
TR
EN
Kombi Kazan Isı Pompası Güneş Kolektörü Brülör Radyatör Isı Gideri Paylaşım Sistemi Yardımcı Ürünler
Bireysel Soğutma Merkezi Soğutma
Dalgıç Pompa Santrifüj Pompa Dalgıç Pompa Motorları Hidrofor Sirkülasyon Pompa
Bina Yönetim Sistemleri Enerji Verimliliği Danışmanlık Hizmetleri Isı Paylaşım Hizmetleri Satış Sonrası Hizmetleri
Yetkili Satıcılar Yetkili Servisler Tüketici Destek E-Ticaret Destek
Genel Bakış Faaliyetler Referanslar İnsan Kaynakları Yatırımcı İlişkileri Medya Kişisel Verilerin Korunması
ANASAYFA
Isıtma
Soğutma
Su Basınçlandırma
Mühendislik Hizmetleri
Destek
Kurumsal
İletişim

Alarko, ’Tasarruf’ Dedi, Ödülünü Aldı

Alarko Carrier, sektörün en önemli isimleri arasında yer alıyor. Pekçok ilkte onun imzası var. Bu, onu, sektörün öncü isimleri arasına sokuyor. Enerji tasarrufundaki hassasiyetin bu denli yükseldiği günümüzde, onun bu modellere ağırlık vermemesi düşünülemezdi. O da öyle yaptı. Alarko Carrier Genel Müdürü Önder Şahin, Toshiba marka klimalarına dikkat çekiyor. Bu markada, 2007 yılında Türkiye’nin en fazla satış artışının gerçekleştiği ülke olduğunu vurguluyor. Şahin, Alarko Carrier bu nedenle "2007 yılanda Toshiba markasında en fazla büyümeyi gösteren ülke" dalında ödüle değer görüldüğünü söylüyor. Alarko Carrier ile Toshiba işbirliği 2000 yılında başladı. Ticari klimalarla başlayan bu işbirliği 2004 yılında evsel klimalarla daha da zenginleşti. Japonya ve Tayland’da bulunan Carrier fabrikalarında son teknolojilerle üretilen bu markanın hızlı yükselişinde enerji tasarrufunu en önemli etkenlerden biri olarak gösteriyor.

Yüzde 93’lük Verim Sağlıyor

Bu arada Serena kombi de şirketin tasarruf çizgisini yükselttiği ürünlerden biri. Yüzde 93’lük yüksek verim oranıyla çalışan Serena’nın elektrikte sağladığı tasarruf oranı ise yüzde 15. Şirketin, başarıları Türkiye ile sınırlı değil. Borsaya açıldığı 1992’den beri sürekli kar açıklayan şirket, 2007’de 218 milyon dolarlık ciroya ulaştı. Şahin, şirketin ihracatta yakaladığı başarıyı ise şöyle anlatıyor: "ihracatta ciddi bir büyüme kaydettik ve 2007’yi 35 ülkeye 37 milyon USD ihracat ile kapattık. Şirketimizin ihracatta başlıca pazarları arasında İngiltere, İspanya, Yunanistan, Hollanda, Birleşik Arap Emirlikleri, Rusya, Ukranya, Azerbaycan, Gürcistan, Afganistan, Fransa, İtalya, Macaristan, Almanya, Romanya, İrlanda, Slovakya, Suriye, Çin, Hindistan, Şili, Lübnan ve Pakistan yer alıyor. Bu yıl boyunca oldukça önemli uluslararası fuarlara katılacağız. Hedefimiz, bu fuarlar ile yeni ticari ilişkiler kurmak, yeni pazarlara açılmak ve ihracat rakamlarımızı artırmak" diye konuştu.

Sepetle Keyf

Şirket, sadece geliştirdiği ürün gruplarıyla değil, pazarlama yöntemleriyle de son derece dikkat çekici atılımlara imza atıyor. Fuarda ürünler kadar marketler zinciri Totaline’in de büyük ilgi göreceği kuşku götürmez. Totaline’de ısıtma, soğutma, iklimlendirme, havalandırma, su arıtma/basınçlandırma sektörlerinde ihtiyaç duyulan yedek parçaları, tesisat, montaj, bakım, onarım malzemelerini ve ekipmanlarının toptan ve perakende şatışı yapılıyor. Alarko’nun güçlü ortağı Carrier Corporation’ın bir kuruluşu ve tescilli ticari markası olan Totaline, Türkiye’de Ekim 2002’de İstanbul-Dudullu’da açılan ilk mağazasıyla faaliyetlerine başladı. Aynı dönemde Ankara, İzmir ve Adana’da şatış mağazaları ile hizmet ağını genişletti.

Alarko Carrier’in fuarda sergileyeceği ürün grubu ise bir hayli zengin. Toshiba VRF klima cihazları, çatı tipi klima, fan coil üniteler, bina otomasyon sistemleri, dalgıç pompalar, hidroforlar, sirkülasyon pompaları, brülörler, çelik ve döküm kazanlar, Atag yoğuşmalı kombiler. Serena, Harmony ve Trendy marka radyant kombiler, radyatör ve banyopanlar, Flair duvar ve salon tipi split klimalar, Carrier salon ve duvar tipi split klimalar, Flair konsol ve kaset tipi klimalar, Carrier kanallı klimalar, Toshiba duvar kaset ve kanallı klimalar ile Toshiba multi duvar tipi klimalar.

Tümünü Temizle
Karşılaştır